Več o možnostih odstopa od pogodbe si preberi v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v pogojih poslovanja.
Ko vračate artikel prodajalcu (HomeHarmony.eu) je priporočljivo priložiti kopijo računa ter izpolnjen obrazec za vračilo.
14 dnevni rok oz. pravica do odstopa pogodbe je namenjen pregledu prejetega izdelka. Pri tem je zahtevano pazljivo ravnanje. Pazite, da pri tem ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta. V primeru poškodovanja paketne embalaže se znesek vračila odkupnine zniža za 30%.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno HomeHarmony.eu embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: info@homeharmony.eu
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (lahko na kontaktni e-naslov info@homeharmony.eu), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe več ni možen.
Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, posteljnine, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,.. …) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. V primeru naročila krajšanje gre za individualno prilagoditev posteljnine in vračilo ali menjava takšnega blaga ni možna.
Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe
Potrošnik lahko odstopi od nakupa na način, da nedvoumno poda izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z uporabo enake plačilne metode, kot jo je pri nakupu uporabil kupec.
Na HomeHarmony.eu omogočamo tudi zamenjavo artikla (v kolikor ga niste še uporabljali). Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na e-mail naslov: info@homeharmony.eu.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je potrebno sprožiti postopek odškodnine pri dostavni službi (Pošta Slovenije, GLS). To storite tako, da paket odnesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Dostavno službo opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
Stvarno napako lahko uveljavljate tudi, če ima izdelek garancijo. Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom).
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Vračilo iz naslova uveljavljanja garancije se dogovori vnaprej z nami telefonsko ali pisno po e-mailu info@homeharmony.eu . V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.
Pozor: drugačen način pošiljanja na stroške HomeHarmony.eu ni možen.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Hvala za prijavo
S tem emailom ste že prijavljeni